Burmistrz Gminy
Strona główna Samorząd
Burmistrz Gminy
Burmistrz Gminy Paczków
mgr Artur Rolka
Wybrany na Burmistrza Gminy Paczków w Wyborach Samorządowych 2014, zaprzysiężony 8 grudnia 2014 r.
Do zakresu zadań Burmistrza Gminy Paczków należy m.in.:
- prowadzenie bieżących spraw Gminy,
- reprezentowanie Urzędu na zewnątrz,
- wydawanie przepisów wewnętrznych,
- podejmowanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy i wyznaczanie innych osób do podejmowania tych czynności,
- wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego wobec wszystkich pracowników Urzędu oraz kierowników jednostek podległych,
- sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad powierzonymi komórkami organizacyjnymi Urzędu zgodnie ze schematem organizacyjnym,
- sprawowanie nadzoru nad jednostkami, zakładami budżetowymi, spółkami i instytucjami kultury Gminy,
- zapewnianie przestrzegania prawa przez wszystkie komórki organizacyjne Urzędu oraz jego pracowników,
- udzielanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych, o ile Statut Gminy nie stanowi inaczej,
- przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków,
- przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy,
- upoważnianie innych pracowników Urzędu do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
- przyjmowanie oświadczeń o stanie majątkowym zgodnie z zapisami ustawy o samorządzie gminnym,
- wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla Burmistrza przez przepisy prawa i Regulamin oraz uchwały Rady,
- wykonywanie zadań szefa obrony cywilnej Gminy,
- wykonywanie zadań zarządzania kryzysowego na terenie Gminy zgodnie z ustawą o zarządzaniu kryzysowym.
Burmistrz Gminy Paczków przyjmuje interesantów w każdy poniedziałek w godzinach 12:00-15:00.
Kontakt z Burmistrzem Gminy Paczków:
Urząd Miejski w Paczkowie
ul. Rynek 1, 48-370 Paczków
tel. (77) 431 67 91, fax (77) 544 90 04
e-mail:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Zastępca Burmistrza Gminy Paczków
mgr Robert Piegza
Do zakresu zadań Burmistrza Gminy Paczków należy m.in.:
- wykonywanie zadań powierzonych przez Burmistrza,
- określanie zadań merytorycznych nadzorowanych komórek organizacyjnych Urzędu,
- sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad powierzonymi komórkami organizacyjnymi Urzędu zgodnie ze schematem organizacyjnym,
- wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej, w zakresie upoważnień udzielonych przez Burmistrza,
- składanie oświadczeń woli w imieniu Gminy, w zakresie udzielonych pełnomocnictw,
- przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków,
- reprezentowanie Gminy podczas uroczystości i oficjalnych spotkań, w zakresie uzgodnionym z Burmistrzem,
- udzielanie wywiadów i informacji dotyczących Gminy, w zakresie ustalonym przez Burmistrza,
- współdziałanie z Radą Miejską w Paczkowie, Burmistrzem, Sekretarzem, Skarbnikiem, a także komórkami organizacyjnymi Urzędu,
- prowadzenie gospodarki finansowej Gminy.
Kontakt z Zastępcą Burmistrza Gminy Paczków:
Urząd Miejski w Paczkowie
ul. Rynek 1, 48-370 Paczków
tel. (77) 431 67 91, fax (77) 544 90 04
e-mail:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.